profile
memories
tadakpa
chat

Afiq Lutfi lah !

Powerful Dreams Inspire Powerful Action. When you can taste, smell, and touch your dream, you can enroll the world ^^. Afiq lutfi ;D , AIRCRAFT ENGINEER wanna be :)

  Friday, February 17, 2012 ; when i was a kid dulu .

haritu lepas amek adek aku dekat skolah dia , aku nampak budak baru dalam dajah 2 3 cemtu la,duk tgk kapai terbang :P maka tercetuslah nk post hatni :P hee . sambung sambung ,otw nak sampai umah tu, tiba tiba airplane terbang rendah dengan bunyi kuat lak en, pastu aku nampak sorg budak kecik, laki,aku nampak dia duk dalam umah dia kelua dengan kalotnya nak tgk airplane . HAHA. patu tgk dengan khusyuknya dengan mgatakan "waaaaaa !" haha .time tu la aku teringat zaman kegemilangan aku time kecik dulu . ada gak budak zaman2 skrg jadi cemtu noh :P dulu, dga bunyi airplane tu , kalw tga makan ke tga tgk tb ka, dga jea bunyi airplane, lari lintang pukang kluaq umah nak tengok kapai terbang :) time tu dalam hati someday some will aku jadi Pilot . haha . cita cita menggunung kot time tu . Haa , masa kecik kecik dulu, kalaw kawan adik aku mai umah , pompuan k, depa rajen ajak aku maen masak masak ,
alaa paham2 jela , permaenan budak2 pompuan time dulu dulu :)
kalaw aku ada umah ja deret aku kena maen -.-'' time tu jadi mangsa keaadaan lak en . tapi best :O 
masa tu aku kena jadi husband kawan adik aku, kena p keja la, kena bawak keta la, kena makan tipu tipu la yg dimasak oleh wife tipu2 dulu, wuhh , bila ingat balik benda benda ceni mmg gelak sampai saket perot :D 
haha . satu lagi time malam taraweh, mercun tu mmg jadi keperluan la . tiap tiap malam lepas taraweh , time tu aku baek walaupun mmg agak nakai solat maw jaga :P laki ngn pompuan duk maen ' aci ligan', 'toi', 'kad tepuk', 'carrom', ''sembang psai cita hantu''dll .patu time nak balek umah cukup ketaq . dahla gelap. haha . bismillah, alif ba ta , suma kluaq . dah ketaq time tu . apa yg ingat dalam pala, kluaq hbeh :P
haih , kenangan kenangan :') haa , ada satu part best dalam zaman kegemilangan hidup aku dulu :P time bayblade, keta dash, keta control . dulu ka benda benda ni tiap tiap petang set game lawan bayblade sapa paling kuat . ada satu masa dulu , ada budak ni lagi kecik pada aku, aku time tu kawan aku belanja baylade besi dalam harga 12 inggit cemtu la, tataw dia amek duet mana , aku dgaq org nak belanja aku on ja :P sambung2, dia ajak lawan , bayblade yg murah + kecik , aku time tu tamaw lawan dah taw mmg dia kalah sebab bayblade aku time tu ada la besaq penumbuk la :D HAHA , agak kesian dia duk paksa , aku bagi bayblade aku kat kwn aku , bgi dia maen , elok elok ja stat maen tu , belaga sikit ja bayblade budak tu , hancoq truih , HAHA . gelak besaq time tu dgn qasa takut pun ada . maklumla maw tak pecah , bayblade dia plastic kot . bayblade aku time tu besi :D haeh . last last kawan aku bagi bayblade plastic lama dia kat budak tu :D yang takleh belah time bayblade budak tu pecah uh , baru letak ja dah pecah , muka budak tu pasrah gila, dengan nak nges dia lak en :)) haha* gelak kejam :P time keta dash, keta control dulu sama ja . tiap tiap petang tediaa kumpui ramai2 nak set game :D time tu, habeh duet mak pak bnyak gak ah , dgn nak overhaul , paham2 jela nak bagi cantik + laju :D haha . zaman keta keta ni sat ja , yg agak lama time zaman men gasing dulu, dulu gasing tu siap tersusun cantik g . men menantang ni tak kiqa pagi petang siang malam .aceee , time tu siap dengan skill tersendiri .dulu kalaw takat men gasing pro ah aku :P ajak ja maen , haa , time nak balik siap la gasing ampa belubang lubang :D time tu siap ada team g . ajak maen = lawan :P haeh , kenangan btoi :D .mai besaq sikit gila basikal lak . basikal mountain la ,mini la, BMX la . suma ada . time zaman ni aku tak maen sngt , time tu parents aku tegas skit, maklumlah suruh blajaq :) haa , ada satu port dulu tempat kami mandi , yang ni paling best , kalaw lepas hujan ja , mmg slalu balik umah dgn baju basah kuyup patu kena marah ngn mak :) port ni mmg kelia , tgh2 ada pokok tepi dia kolam . perghh , best tahap la! tapi bawah dia ada lumpoq :D tapi kalaw mandi tu ayaq still jernih lagi la . haha . haih , bnyak lagi kenangan aku ni , nanti aku update laen . lapaq tahap dah ni , salam guys ;)

ngee :)

[4] Nak comment click sini

Blogger dayangku hameezah said:

" haha . sumpah aku gelak ! comei jahh . lawak ehh . (: "

February 27, 2012 at 4:51 PM

Blogger afiq lutfi said:

" haha , zaman kegemilangan aku ni ^^ hee lak dak dah la kot :D "

February 28, 2012 at 10:32 AM

Blogger dayangku hameezah said:

" haha . ya haa . tp aku ada lagi pesyen tuh la nihh . ngee . certain things ja lahh . (: "

March 4, 2012 at 3:25 AM

Blogger afiq lutfi said:

" haha , setaii ;D benda apa ? HAHA gtaw skit :P "

March 9, 2012 at 9:21 PM
4comment(s)