profile
memories
tadakpa
chat

Afiq Lutfi lah !

Powerful Dreams Inspire Powerful Action. When you can taste, smell, and touch your dream, you can enroll the world ^^. Afiq lutfi ;D , AIRCRAFT ENGINEER wanna be :)

  Wednesday, February 15, 2012 ; kebosanan melanda diriku ;P


just kiddin' :)
i <3 9 :)gag . haha
hoyeah ! that's right . zombie .

pemainan aku time bosan -,-haha . pro dah sekarang . meh challenge. hee
btw , aku dah bosan sangat ,tula jadi sampai ceni -,-'' cari keja tak dapat dapat . haeh . bila nak kaya ni .
target aku umur dalam lingkungn 20-an nak pakai BMW :) jangan gelak cek nahh .pastu nak ade umah yang selesa , tamaw gangu duet parent dah time tu . zaman la suma kena pakai duet . so , 
tak kesah lah org nak kata kita mata duitan pun , sebab duet tu keperluan utk zaman sekarang en .tadak duet payah nak hidup la . but , mesti ada org kata , ''elleh , dgn duit bukan boleh p jaoh pung, and bukan bole buat apa sngt pun '' betoi dak ? ni cek , kalaw tadak duet hampa nak jamu anak bini hampa makan apa ? makan batu ? hee .
aku akan usaha gak kot mana pun nak capai suma angan-angan aku ni , tamaw ah setakat duk angan ja :D
bak kata my sayang kalaw bermimpi biar sampai ke bintang, kalaw tak sampai pun sekurangnye dah usaha utk capai awam ;) asalkan ada usaha en :)
papapungm result SPM (22.3.2012) membuatkan cek cuak :( adehh . harap harap dapat cemerlang and sampai target aku :) senyumm .doakan kecemerlangan kita bersama ye :) amin2 .
lepas result semua pakat duk busy ngan nak masuk U lak en . haeh .
anyway , ngantok tahap dah nie . good luck in any task yaa :) salam ...



pakain; baju tidoq :P
time; 2.10 a.m
status; cek skrg gila game -.-'' tidoq2
0comment(s)