profile
memories
tadakpa
chat

Afiq Lutfi lah !

Powerful Dreams Inspire Powerful Action. When you can taste, smell, and touch your dream, you can enroll the world ^^. Afiq lutfi ;D , AIRCRAFT ENGINEER wanna be :)

  Friday, December 30, 2011 ; Bapok Vs Pondan

# WARNING ; JANGAN GELAK NAA

Harini 30hb December 2011, cepat jea masa tu naek basikal belah en :( .haa , nie dah otw nak update balik selepas sekian lama menyepikan diri .hehe . nama tajuk pun dah macam interesting en :p , meh nah bercerita skit time aku g berholiday dulu time aku form 3 kat Pulau Langkawi . kenangan yang mengerikan kot :(



 haa nie dy map , "kepada sesapa yg tataw Langkawi tu dekat mana la" . siap bole print g tu . bole berenang bwk map ni g langkawi :P okey okey, balik ke jalan cerita ye .kejadian nie belaku pada 2009 ,time nie ada event kat Langkawi, LIMA .LIMA ? alaa , Langkawi International Maritime And Air Show tu la .time tu aku ikut ayah aku pegi sana sebab dy ada keje .maklumlah ayah gwa keja TM .alang alang dy nk g sana tu aku pun ikut la encik 'Rusli Bin Abdul Hak 'ayah aku' ni pegi dgn niat aku nak pegi bercuti sebab time tu baru habis PMR kalaw xsilap la .perjalanan kami time tu stat petang otw pegi ke Kuala Kedah naik boat .

 Tediaaa , time awai awai tu punya la excited sbb tapenah naik boat kat kuala kedah lagi .hee. elok dah beli tiket suma dah ,perjalanan pun bermula . alhamdulillah , nasib time tu aku hidup g , haa .. nak taw sebab pa ? almaklumlah waktu petang air dah nak stat pasang surut tambah pula dengan ombak besaq . Bukan ombak rindu naa . elok tga laut tu en boat duk naik turun naik turun -,- macam nak tebalik kot .
dalam hati duk mengucap bnyak2 dah, tapi yang heran en ada satu pakcik ni relax ja tidoq -,- time tu bukan sorang dua ja bagun p tandas , sbb nk muntah , ramai kot . beratur panjang -,- haha . aku pun time tu ttba gedik gak nk muntah p la bratoq kat situ . nseb kejap ja -..- dalam sejam lebih macam tu ombak pun dah mcam relax skit, perjalanan ke PulauLangkwi hampir dekat :D nk sampai dah laa .dalam bbrapa minit tu maka sampai lah kami . time tu mcm besa lah org ramai berebut beratur nk kluar . elok settle suma dah tu , turun jeti pe sume . kawan ayah aku datang bawak kete syarikat nk bg kat ayah aku utk smentara waktu .

Dy pun bawak la kami g chalet kot kalw xsilap . chalet tu kat pantai cenang . pantai yang dinantikan sebab omputeh bnyak :P haha .maka , sampai lah kami di sana . amek kunci apa suma , msuk bilik .dengan penat time tu aku tetidoq smpai magrib . dga azan je bgun trus :P haha . mandi solat pa suma pastu kami pegi makan kat satu restoran ni . Tomyam Thailand mariii ! perghh . makan tomyam dya berapi mulut . minum ayaq 3kali pun dok pedas lagi . Hotstuff betul  tomyam dy ni :D haha . mmg hot sgguh . makan sedap minum pun sedap perut pun dah keyangggg . maka diri ini ttiba mcm hendak beradu :P besa la lepas makan en .tapi yang hairan en , mengantok tapi tak boleh pejam mata -,- mcm mana tu ? haha . sambung sambung , haa , kami iatu geng ayah aku ngan aku *aku sorang ja kot paling kecik time tu -.- .balik hotel laa . elok sampai jea , tuka baju pa suma , aku ngan 3 org kwan ayah aku ni ajak pegi lepak kat pantai cenang . ayah aku time tu tido dah . lepas kat disneyland dah :D 

Perghh , elok klua je dari bilik angin kuat gle . ttbe time tu tringat cte titanic *syes -,- . maka , aku pun menikmati angin malam tu dengan sefeeling feelingya .haha .elok buka mata ja , pasir msuk habuk -,- xdan nk tegok omputeh lalu depan aku -,- lawa :P terlepas nikmat .haha . besala time tu budak budak lagi . suma bende xtwu ,nk twu. haa , gosok mate jap , patu penglihatan kembali lah jelas . lastly dapat jugak nikmat melihat :) patu kami amek kerusi duduk lah besembang merapu tepi pantai . dalam sejam cemtu aku dah stat bosan . actually blek makan tdi tu tga malam . so , kire time tu dah dalam pukul 1 2 mcm tula . aku tegok hp jap . dga lagu pastu call kawan . duk kejap kaki dah xlarat nk duduk . maka bejalan lah aku tepi pantai tu . first , aku bejalan kat pantai g satu bar ni . perghh , omputeh . bnyak ! cuci mate jap . bonzer org melayu . haish , lagha suma tu :P kire time aku bejalan tu en , mcm tak lekang org kat pantai tu . senstiasa ramai . melayu xramai , org luar jea ramai pun . pastu , aku pun patah balik pegi ke hujung pantai .

Time tu aku jalan sorg je dgn duk dga lagu . elok sampai je hujung tu aku pusing balik . haha . elok elok nk pusing tu , aku dga suara seakan perempuan tapi laki pun ade gak -,-'' time tu gelap kat tepi tu , aku pun dok mencari cari .ttiba aku tenampak pondan mai dekat aku . time tu kaki dah ready nk lari . aku ingt aku laju lagi pada dia . rupanya dia lebih laju -,- time tu dia mai kat aku pegang tangan aku . tediaa , dalam hati aku mampoih aku,  malam ni aku tidoq ngn dia pa -,- aku tarik tangan aku yg dipegang oleh pondan tu tapi apakan daya :( dia kuat kot . haram betoi .haha . first tu , dia tanya nama aku asal mana , soklan basic org nk bekenalan katakan . passtu ada satu soklan yang takley belah . dya tnya aku ceni "sayang , kakak ni cantik tak ? jum teman kakak pegi bilik ? " lebik kurang mcmtu la .geli tahap kot .* err . i'm not gay okey -,- tediaaaaa , tepegun mngerasskan badan jap -,- takut -,- . time tu nyesal sume ade dah . silap time tu aku lalu jalan tu . adeh , sambung2 ,pastu aku kata "nak buat apa ? " 
dia pun kata " alaaa  , jom la teman akak jap " time tu dan2 idea mai nak lari . haha . tapi time tu dia dok pegang tangan aku lgi :/ time tu aku buat2 ayah aku call ^^ ak jawab jap . patu aku gtaw dya ayah suroh balik . time tu dia tamau bagi balik . pastu dah tadak cara len , kekasaran melanda . tapi sebelum tu kena puji dia dulu . bila lembut sikit tangan dia tu :D haha . elok puji skit .lembut truih .tamabh aku dok gtaw dia bnyk alasan lak . dia pun lepass tngn aku sambil kata kat aku " tapa lah syg " eeeeeeee . geliiiiii :S . patu dia tnya aku skali lagi ayat awai tu "akak cantik kan ? " tediaaaa . nk muntahhh dahh time tu . kira nk bagi penyepak ja time tu . aku time last2 ni xley sabaq dah :D maksiat :D haha  . time tu dia dok pegang tangan aku lagi . aku buat kasaq truih xckap bnyak dah . pondan tu kuat kot . mcm bapak org pun ada gak -..-'' dalam dok melawan tu dia mcm tamaw layan dah . alhamdulillah :) suci aku :) tapi trauma :( aku dok bagi bnyk alasan sngat patu dia kata "okeyla ! " dgn nada yg manja. eiwwwww . geli geli . haish ,patu aku belah lari truih xckp bnyk dah . otw balik tu . bepeluh aku walaupun angin kuat mcm cte titanic tepi pantai uh . bepeluh srupa org men bola kot :P haha . .
aku balik hotel xcrita kat sesapun smpai la form4 baru la crita kat kawan2 .esok tu ada event LIMA tu nseb laa bole maintain mcm besa g *aku skip xbapa menarik ... time tu aku tuka skolah daa.aku crita kat depa suma pakat gelak habeh ngn geli :D haha .aku trauma sat jaa :P tapi heran gak . cena aku boleh p dok lalu kot sana ngn dok melayan dia -,- nasib dia xangkat aku msuk bilik . kalaw dak xsuci la aku :( dahla time tu aku kecik ja . haha . stat dari kejadian aku mula behati-hati :D haha .

#so, pengajaran buat hampa hampa suma . jgn la jalan sorg sorg tgh malam . dan jagn dok melayan org tak kenai :) huu . aku pun nasib jaa tu :D kalaw dak mampoih dah .


nahh , contoh atau ciri-ciri bapokk lapaq penyepak-.-
Vokal Bukan Sekadar Rupa -..-
0comment(s)