profile
memories
tadakpa
chat

Afiq Lutfi lah !

Powerful Dreams Inspire Powerful Action. When you can taste, smell, and touch your dream, you can enroll the world ^^. Afiq lutfi ;D , AIRCRAFT ENGINEER wanna be :)

  Sunday, November 14, 2010 ; Kesian kau wehh .

kesian kat kawan aku sorng nie .
adehh . nak marah tapi kesian pulak .
dia buat benda tu pung sebab terdesak .bukan niat sebanar dia .
tapi nak buat camna dah terdesak . dia terdesak pung sebab tade duit sangt .
dia mintak kat parents, but dorng tade duit . ayah dia lak keje tak tetap*korg yg kaya tu xpa lah duit parents ampa bnyak  :) 
btw , family dia pulak di benci oleh nenek dia kat sik sbb salah faham .
patu ,dalam kelas deret kna paku . then duit yuran baru2 ni nak 
baru nak bayar . bukan dia tanak bayar . just sebab tade duit sangt . dia bule 
bayar pung sebab dia g keje.duit dia sniri k . bukan dari mak pak dia . keja dengan ayah kawan aku ni . naseb ade ayah dia kalu x . taktau la .
adehhh , nape lah kaw buat bende camni . kalu kaw tade duit pung gtaw lah 
kengkawan kaw ni . kteorg bole tolong der . ni tak , g buat bende camtuh .
aku taw kaw sengan and malu nak gtaw . alahh , kalu pasal kengkwan psal bnde baek,
 ak tak berkisah sngt . aduii .hurrr .  
 so , sape yang anti kawan aku ni faham lah sikit .
cube korg jadi dia . korg kan faham punye . aku bukan nak pretend ke ape .
just nak gtaw sebab dia jadi camtu dan keaadaan dia 
time tu . sbnarnye , aku janji ngan kwn aku sorg ni tanak gtaw sesape .
tapi , aku terpakse gtaw gak sebab dah ramai org makin x suka dia
sampai buat group anti dia .
so , korang yang kat sne duk bnci Mohd Hanif Omar@spoon ni faham lah sket. 
bukan aku nak reka crita ke ape .kawan ak  dngr dri parents and dia skali . so, faham jelah .sesape yang tanak pcaya tu . suka atilah .ni bukan full aku crita ni . ak just crita suku ja dri crita dia. kalu crita sampai habeh , nangis hampa.hmmmmm
 dosa yg korg buat papa kat dya, pandailah tanggung sniri :)
okeyy . salam :)





                                                                            *K..... sorry weh terpaksa gtaw sebab kesian aku tgk dia
0comment(s)