profile
memories
tadakpa
chat

Afiq Lutfi lah !

Powerful Dreams Inspire Powerful Action. When you can taste, smell, and touch your dream, you can enroll the world ^^. Afiq lutfi ;D , AIRCRAFT ENGINEER wanna be :)

  Wednesday, September 29, 2010 ; hujann 24 jam ;)

"Dasawarsa ini, sama ada kita sedar atau tidak lantaran terlalu dihidangkan dengan pembangunan negara yang semakin gah di persada dunia. Namun disebalik itu, kita acapkali tersentak oleh pelbagai permasalahan sosial yang beronal yang dicetuskan oleh rakyat kita sendiri."



ahah! aku suka pendahuluan ni :)
firstly,dah lame aku tak update blog .
ttbe lak kekok nak tulis . fuhh!penat aku pk na tulis ape ;)
hmm.aku penat ah ! formspring aku asyik  jea orang tnye
soklan yg sma jea pasal tqa . . haishh :s tanak jawab , nnti ase besalah lak. huuu :'( *gedik.
tapelah . tanya lah pape pung yang anda suka . asalkn
jgn fitnah sudaaa .. grrr..

hari ni sepatutnye ade training rugby.tpi hujan.ahhh.cancel la pulak ...
sejak dua tiga menjak nie , taip kali waktu petang jea mesti 
hujannn . . . adehhh. bnyak plan2 jahat + baik aku "ter" cancel :)
jahat?ahah. . .
huhu.dah alang2 hujan + plan2 terbaik aku dah tercancel , maka insan bernama Mohamad afiq lutfi rusli pung 
start lah bermain hujan.




wahhh! bestnye!
almaklumlah, lama tak men hujan :DD
dua hari kemudian , uhuk uhuk!
penyakit fav. aku suda datang :)
huh?
fav?
sebab penyakit ni fav. ak , aku bole cuti time hari sekolah :)
huhu. . . ni bulan beraya en?.so, aku namakan "demam raya"
oke?haha
just kidding ;)
.
wanaaa!ahah
najaaa! :D
WNH
sekolah oh sekolah :D

weyy! ttbe lak aku tingin na jadi pengawas UTP :P
aku nih aku bakat ker??
hurmm .

[3] Nak comment click sini

Anonymous najaa said:

" haha ! ehh. y my name ada di situ ? :DD "

September 30, 2010 at 4:36 PM

Anonymous Anonymous said:

" suke dye :) "

October 1, 2010 at 12:07 AM

Anonymous najaa said:

" saja. :) "

October 1, 2010 at 1:13 PM
3comment(s)